Årets "Starter"

Förra veckan fick jag ett glatt samtal från Monica Wennerbring på Stockholms NyföretagarCentrum, hon berättade att jag var nominerad till Årets "Starter" med mitt företag Nextplace. Jag förstod ingenting men svarade glatt på frågor om min affärsidé, mina utmaningar och ambitioner samt vad jag önskade mig av SEB (som var prisutdelare). Så igår bar det av på finalgala på Nalen tillsammans med andra entreprenörer och ambitiösa människor. Vi var 12 nominerad i 4 olika kategorier, vi 12 fick tillsammans mingla med Maud Olofsson, Stockholms finansborgarråd Sten Nordin (som förövrigt kommer från Nyköping...hehe), Swedbanks VD Michael Nordin m.fl.. Ett fantastisk tillfälle att nätverka och skapa kontakter. Det bästa var nog att Maud Olofsson absolut skulle tänka anlita mig och Nextplace! 

Tack Maud för dina positiva kommentarer! Det är ett starkt kvitto på att idén är hållbar och det är upp till mig att omsätta mina möjligheter!
Tack Maud för alla dina fina ord! Det är ett starkt kvitto på att Nextplace har stor potential och det är upp till mig att förvalta mina möjligheter! Tack!
Weeeeiii!!


Ingenting är omöjligt!!//

Malin



Kommentarer
Postat av: Martina

Vad roligt att det kommit igång ordentligt, Malin :). Du är så duktig! Kram kram!

2009-05-05 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0