Uppdatering & tack!!

Nu var det på tok för längesen jag skrev i bloggen, jag är för dålig..Nu är de dags för förändring!

Jag får skylla på att jag har haft fullt upp med Nextplace och det är ju aldrig fel. Nu är iallafall min hemsida klar och jag är så stolt och vill rikta ett stort, varmt och det gladaste tacken till Jacob som arbetat med min hemsida och gjort det så fin som den är. Utan dig skulle jag inte finnas, som min rådgivare många gånger nämnt "Malin, syns du inte på internet så finns du inte! Så återigen ett stort tack och den varmaste kramen till dig! Kolla gärna hans företag www.ardore.se!!

Så in på www.nextplace.se och återkom gärna med kommentarer och gärna uppdrag!

Må väl//

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0