I jakt på en bild

Då jag som person är väldigt sprallig och inte alltför seriös i min privatperson finns det i dagsläget inte så många professionella bilder på mig. Så när en tidning ber om en intervju och foton är det svårt att hitta den perfekta bilden. Men idag skulle det göras, och men min vanliga tur så spöregnande det när jag väl tog mig ut. Men men, jag tog mig iallafall till favorit gatan i Stockholm för att posera framför fina fasader. Jag mår på allvar så bra när jag rör mig i miljöer som dessa! En liten tävling för läsare, kan ni avgöra vars i Stockholm bilderna är tagna?

För er som känner mig kommer tycka att dessa bilder är riktigt seriösa. Och jag gillar dem.




Men som journalisten sa " Det är ju bara vatten"... Så sant!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fini! Mkt bra bilder, och som du sa; det är inte ofta vi ser dig på så seriösa bilder :-). Sköt om dig, kram.

2009-08-17 @ 09:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0