Min nya favorit

Jag har alltid vetat att jag älskar tidningar och magazine, en stor passion i mitt liv. Jag vet, hur töntig passion som helst men ibland får man nöja sig med det lilla. Jag har nu hittat en favorit, jag kommer ihåg att jag tyckte tidningen var fantastisk första gången jag läste den men har glömt bort den mellan alla andra skvallertidningar i sommar. Men nu när jag suttit på taget från Skåne upp till Stockholm, fann jag den i min hand igen och jag är som förälskad all over again. Mitt tips är alltså tidningen "Vårt nya hus". Redaktionen har även andra upplagor med såsom "Vårt nya badrum" & "Vårt nya kontor" samt "Vårt nya Hem". Ut och läs nu, ni blir inte besvikna. Snarare tvärtom, man drömmer sig bort till en helt underbar fastighetsvärld!Hihi!

Må väl!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 15:45:35
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0